Geoblog.pl    jasien    Podróże    AZJA: 2 Grudzień 2010 - 27 styczeń 2011    Dalej walczymy o wize

Dalej walczymy o wize

Indie
Indie, Agartala

Koles od dzipa z ciezkim sercem podrzucil nas pod ambasade bangladeszu. ZAczewlismy gadac z kolesiem a tu sie okazuje ze nie ma opcji nie dostaniemy wizy bo moglismy zalatwic sobie w holandii i nic go nie obchodzi. Jedyna opcja jest zalatwienie listu z ambasady poslki ze nie jestesmy szpiegami itp. Przez godzine koles byl nieugiety nie i tyle. Mial wytlumaczenia debila. Tym bardziej ze trafilismy na swieto i ambasada bedzie otwarta doipiero w poniedzialek czyli czekanie 4 dni na jakims zadupiu gdzie nie ma zadnych knajpek i piwa. Dzwonilismy nawet do ambasady polski i ta tez dopiero otwarta bedzie w poniedizalek. Nastwawieni bojowo czekalismy na rozwoj sytuacji. Po jakims czasie zobaczylismy kolesia w garniturze wchodzacego do ambasady wystartowalismy od razu do n iego. Okazalo sie ze to ambasador. Po krotkiej gadce dal nam paiery i kazal przyjsc na drugi dzien o 10.
Wrocilismuy na hotel i ruszlismy poszukiwac browarow. Okazalo sie ze nie ma szans. Zawnelismy na pokoj i skonczylismy rum i polska wodeczke przy dymku.
NA drugi dzien czealismy pod ambasada juz o 10. Koles sie zjawil ok 12. dlismy poo 65 dolkow i dali nam wizy z data wsteczna bo w swieta nie mozna wystawiac wiz. Po dwoch godzinach odpraw wkroczylismy jako krolowie i krolowa do bangladeszu

Jula
Jula - 2010-12-16 14:06
Spróbujcie wjazdu na Trzech Króli i Królową:)

jagoda
jagoda - 2010-12-16 22:26
Dacie radę z tą wizą! Jest z Wami przecież Artur Waleczne Serce.Pozdrawiam jak zawsze

Mario
Mario - 2010-12-17 01:04
Też za Was trzymamy kciuki, W bangladeszo ponoć jest dużo czyściej niż w Indiach, ale za to biedniej... pozdrawiamy Ania

Macias
Macias - 2010-12-17 13:24
Będzie gicior nie ma innej opcji...

ep
ep - 2010-12-17 23:42
Hej. Jeżeli do teraz nie daliście rady to nastąpi to za chwilę. Zaraz coś "odczynię" i będzie ok. !!!

Dawid
Dawid - 2010-12-18 11:22
Podeślijcie jakieś zdjęcia z tego Bangladeszu bo wszyscy myślą że walczycie jeszcze o wizy a wy leniuchujecie nad oceanem;) Pozdrowienia dla całej ekipy.

Bartas
Bartas - 2010-12-18 22:11
Tylko sie nie dostancie do ciupy :) za jakis przemyt albo prostytujcje :) Pozdrawiam i pozdrowienia

jasien
jasien - 2010-12-19 10:40
dokladnie ... bo i tak damy rade.
Na trzech kroli i krolowa to dopiero po przejsciu granicy, tylko jeszcze nas nie nosza.
W ciupie to by byly wrazenia