Geoblog.pl    jasien    Podróże    AZJA: 2 Grudzień 2010 - 27 styczeń 2011    Plaza w Bangladeszu

Plaza w Bangladeszu

Bangladesz
Bangladesz, Cox’s Bāzār

Okolo 6 rano jestesmy w Cox's Bazar (Bangladeskie Miedzyzdroje). Wkolo pelno nowoczesnych swiezo postawionych hoteli i rownie duzo tych w budowie, obok smierdzaca smrodka. Najpierw obczajka plazy - brudno, wiec bierzemy tuktuka i jedziemy na poludnie (Himachari Beach). Okazuje sie ze jest tam 1hotel, restauracja bez menu i 3 budki z muszelkami, musimy jechac dalej. Lapiemy stopa do Innani Beach (3 dukajacych po angielsku lokalesow robi nam tour guide po okolicznych plazach). Dojezdzamy do Inani Beach (bardzo ladna i szeroka plaza, prawie nie ma ludzi), pytamy w jedynym w poblizu pensjonacie o cene - zatyka nas (3500 taka/140pln za pokoj) i wracamy. Po drodze fajne domki (Mermaid Cafe Eco Resort), cena tez sporawa (3000 taka za domek 2 os). Wracamy z kolezkami do Cox's Bazar.
Tam udaje nam sie znalezc fajny hotel (Sea Beach) za 1000 taka za pokoj. Mielismy pecha i trafilismy na bengalski dlugi weekend i ceny sa teraz 2 razy wieksze niz zwykle.
Ruszamy na poszukiwanie piwa. Po godzinie szukania (szczegoly wkrotce) lup: 2 puszki 0,33 (2 x 300 taka - 2 x 12pln), nastepnie wyprawa po bimber (szczegoly wkrotce).Obiadek (smaczne zarelko, duzo czysciej w kanjpach niz w Indiach, lepsza obsluga, ale menu w krzaczkach, lacznie z cenami) i wieczorny powrot plaza do hotelu. Noc jest dla nas oslona, bo troche gorzej widac ze jestesmy inni :), mamy wiecej spokoju, mozemy posiedziec na plazy i leniwie wrocic do hotelu.

Rano obfite sniadanko (380taka) i opedzanie sie od Bengali na najszerszej plazy swiata. Prawie wszyscy kapia sie w ciuchach, faceci w koszulkach, a kobity w szmacianych spodniach i bluzkach na dlugi rekaw (dobrze ze Anka w ostatniej chwili spakowala bikini). Seria fotek z lokalesami, a o 5 kurczak w chacie u drajwera rikszy.

Zdjecia dodamy pozniej bo net wywala

Dawid
Dawid - 2010-12-19 12:02
Tylko pozazdrościć takich widoków i ciepłej pogody. Pozdrawiam z zimnej (choć pełnej alkoholu:-)) Zielonej Góry

Macias
Macias - 2010-12-20 09:41
znaczy sie poczuliscie sie jak gwiazdeczki, a z tą golizną to widzę mocno przesadziliście :)

kura
kura - 2010-12-20 18:26
Fiufiu gwiazdy pełną gębą :) tylko pozazdrościć!

jagoda
jagoda - 2010-12-20 21:16
Oj tam!Oj tam! Trochę wody i piasku i tam zaraz wielkie co? U nas też dużo wody a nawet śniegu nieco. I drzewko już w domu zielone.Pozdrawiam jak zawsze

iv
iv - 2010-12-20 21:30
Taaa, my tu zielone drzewka, pierogi, barszcze, popierdółki, a oni tam najszersza plaża...;)) i gdzie tu sprawiedliwość?! Pozdro z północy, gdzie niedźwiedzie po ulicach biegają :P

Jula
Jula - 2010-12-20 23:00
Ja się domyślam o co chodzi. Po prostu nie wypada.
Pozdrawiam

jagoda
jagoda - 2010-12-22 22:30
Podobno świętujecie wcześniej niż my naszym pięknym,mrożnym kraju.Nie wiem jak będzie wyglądać Wasze drzewko(hi!hi!) ale z rybką to dacie radę.To wam życzę aby spełniły się Wasze najskrytsze marzenia te łatwe i trudne do spełnienia,szczęścia,zdrowia,pomyślności,dużo jadła,dużo picia(bo tam chyba posucha),mało w życiu zakrętów,,radości,którymi warto się dzielić,Przyjaciół,z którymi warto żyć i nadziei bez której nie da się żyć.Na odległość życzę Wam Wesołych Świąt!Pozdrawiam Was gorąco Podróżnicy i czekam na fotki

jasien
jasien - 2010-12-29 14:31
Jagoda rormalnie jak przyjadym to masz z borowki