Geoblog.pl    jasien    Podróże    AZJA: 24 grudnia - 5 stycznia (patryki)    Bandarban - rozgrzewka

Bandarban - rozgrzewka

Bangladesz
Bangladesz, Bāndarban Hill Tracts

Z samego rana ruszylismy do biura DC (District Commisioner) ze szkicem planu wypray i po 1h mielismy pozwolenie na swobodne poruszanie sie po Chittagong Hill Tracts.

Zabralismy rzeczy z hotelu Plaza i przenieslismy sie do hotelu Green Land.

Z okazji swieta odwiedzilismy swiatynie (buddyjska). Mimo, ze Bala Gata nalezy do najwiekszych i najpiekniejszych w Bangladeszu, to znow glowna atrakcja bylismy my. Po 200 zdjeciach i probach wpychania sie przed nas do kolejki, Ania nie wytrzymala i... wszyscy wrocili do szeregu.

Zostawiajac najlepsze na koniec poszlismy odwiedzic Bandarbanskiego Krola i jego Rezydencje, a ze jest bardzo wstydliwy nie chcial z nami rozmawiac, ani zaprosic na salony. Nie pozostalo nam nic, jak ruszenie (w oparach suszonych ryb z pobliskich straganow) na przedhotelowa lawka.

Wieczorem przy cha (slodka herba z mlekiem) dopracowalismy z Johnym szczegoly jutrzejszej wyprawy